googlea80fc17dc8c96301 BTN, Membakut. | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Wednesday, June 17, 2009

BTN, Membakut.

13-17 Jun aku terlibat dengan BTN di Mambakut Lake Eco Traning Centre. 5 hari kat resort tu macam 5 minggu. adui... tp alhamdulillah akhirnya hari ni abes juga . aku balik rumah dulu, kena jumpa Habibi dulu, ambik baju malam ni ke asrama plak sbb esok kami ada program cat mengecat kat maktab. adui badan penat, xpuas menatap wajahnya dah terpaksa pergi.. apapun.. bersabarlah sayang... kekekeke...

sepanjang kat Membakut hari2 yg dilalui adalah hari2 yang agak membosankan lah juga. ada juga yang bestnya tu. tp aku dalam dewan dalam LDK... ti...doo.... je kejenya. apa nak buat. penat wei...
dah la kat sana tiada Line tepon, melilau cari line. xdpt call org len xpe tp kalau dah ssah nak dapat call Zauji mmg gila bayang la aku. mana aku bleh hidup tanpa dengar suara dia yg merdu tu. heheheh.

eemm... mcm2 la xtvt kat BTN biasa la program membentuk jiwa sayang negara sayang PEMIMPIN semua nya ok lah kan. no hal, ikut ajerlah. yang baik kita ikut yang tidak jauhkan. betul tak?

lagi apa nak citer arrr?? itu ajelah kot. yg penting aku dah RINDU buat kekasih hati ku.... apa nak kata, katalah... itulah hakikatnya....

No comments: