googlea80fc17dc8c96301 Bufet Ramadhon | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Thursday, August 27, 2009

Bufet Ramadhon

termenung menunggu waktu berbuka
lambatnye..:)

kuih2 sekadarnya.


nasi beriani



hidangan bufet ramadhon Choice




Berbuka kat Bufet Ramadhon Rentoran Choice Jalan Lintas. eemm.. makan beriani, boleh juga sekali sakala. sempena meraikan 'gaji pertama' aku :) banyak yang perlu diraikan terutamanya buat zauji. birthday dia 4 Jun yg lalu pun xada apa yg istimewa disambut, sekadar ucapan biasa memandangkan aku masih dimaktab. sempena kata org gaji pertama yg aku dapat dlm hidup ni aku raikan lah bersama suami tersayang :) restoren choice jadi pilihan kami.
Alhamdulillah.. apa yg aku harapkan dapat hulur sedikit sebanyak buat mak dan ayah di kampung, sebagai membalas jaya mak dan ayah, disamping doa yang tak pernah putus buat mereka. itu yang paling penting. disamping dapat juga bantu ekonomi rumahtangga :) mcm bagus jer... tp yerlah byk yg perlu dibantu dlm kehidupan yang serba mencabar zaman sekarang ni kan. eemm... apapun semuanya rezki dari Allah.. cukup apa yang ada. Alhamdulillah.






No comments: