googlea80fc17dc8c96301 Bekalan buat Ammar | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Tuesday, March 23, 2010

Bekalan buat Ammar

susu yg dapat saya pam di sekolah dlm cooler beg.

Hari Selasa saya mula hantar Ammar ke rumah pengasuhnya. Alhamdulillah saya dapat bekalkan dia 2 botol susu masing2 6oz. disekolah dapat saya pam 2kali lagi. syukurlah Ammar xmeragam di rumah pengasuh. tapi hati saya pulak yang meragam, terasa sgt nak pergi tgk Ammar, dapat cium dia sekali pun udah cukup. tp saya sabarkan hati.

Alhamdulillah Ammar dah sihat dari demam, burut yg dia alami pun makin mengecut. sekali sekala saja dia sakit tp tidaklah seteruk minggu lepas. pun begitu setiap malam kami begitu prihatin dgn tukar pamper dia hampir setiap jam, tuamkan, urut dia. nampak dia begitu selesa. Semuanya abi yg byk buat, nampak abi lebih cekap dari umi. heheheh.

Malam td Ammar dah mula 'berkayuh' kaki dan tangan tanpa henti, mulutnya auw auw... nak bersembang. Ya Allah... saya rindukan Ammar yg ceria. Alhamdulillah setelah seminggu sakit. Mak Tok dan Tok Ayah di kampung pun seronok dengar Ammar dah sihat. sekarang balik sekolah w,pun penat tp hati saya cukup ceria semangat nak balik ambil ammar di rumah pengasuh. hilang penat rasanya. Ammar..... cukup menghiburkan kami. Terima kasih ya Allah...

No comments: