googlea80fc17dc8c96301 | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Friday, April 10, 2009

sempat lagi aku bergambar sedang esoknya aku akan terbang blk ke malaysia buat selama2nya.
akhirnya abes juga aku belajar. pas konvo Kementerian Pelajaran Malaysia kat Azhar Conferance, Cairo

Kuliah Banat, Al Azhar Mansurah.
inilah kuliah aku, w,pun kat kampung tp disinilah bermulanya kembara hidup aku di bumi Anbiya'. aku jatuh bangun. mengenal erti susah payah belajar. Terima Kasih Ya Allah.. memberi aku peluang mengecapi kejayaan serta ilmu2 yang maha luas ini. Terima Kasih Al Azhar atas segala curahan ilmu.



No comments: