googlea80fc17dc8c96301 Tinta Kasih | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Thursday, January 14, 2010

Tinta Kasih

Beberapa Jam Selepas Kelahiran

Doa Selepas Kelahiran.
أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لامَّةٍ

Alhamdulilah ya Allah, Syukur dan puji hanya untuk Allah yang mengurniakan rezeki ini. Inilah anak pertama kali yang selamat dilahirkan di Hospital Seberang Jaya Pulau Pinang, Kira-kira jam 9 mlm pada 13hb Januari 2010. Sebagai seorang yang baru bergelar bapa, sayugianya merasa amat gembira dan terharu dengan kelahiran ini. Betapa terasa nikmat yang Allah kurniakan. Syukur padamu Ya Allah.

Kesempatan ini juga diucapkan syukran jazilan wa khaira jaza' kepada semua ahli keluarga, rakan sekerja, sahabat jauh dan dekat yang sentiasa mendoakan keselamatan dan kesejahteraan buat kami sekeluarga. Walaupun kelahirannya, saya tiada disisinya, doa sentiasa dipanjatkan agar semuanya dalam kesejahteraan.

Kepada Umminya Sakinah Said, semoga sihat dan sejahtera lewat menghadapi saat-saat kelahiran. Sungguh besar pengorbanannya. Mg Allah memberikan kesejahteraan dunia akhirat buat keluarga kita..

No comments: