googlea80fc17dc8c96301 Pensyarah datang lagii....:) | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Tuesday, March 31, 2009

Pensyarah datang lagii....:)

Hari ni masa aku nak kuar g sekolah tadi us.zaki call... alamak! soheh dah dia nk dtg obeserve dah ni. xpe la... relax jer. datang la nak dtg. cewah!! keadaan jd kelam kabut juga la sbb dia nak masuk masa pertama. dengan tasmik nya tambahan minggu ni aku bertugas apa lagi.. terkejar2 juga masuk kelas sampai tlupa nak ambil remote LCD kat makmal. dah vincent yg jg makmal xada plak..mujur aku ada spare LCD yg aku pgg sepanjang praktikum ni.belasah ajela... Alhamdulillah semuanya ok! adala org tido senyum sampai esok... mau taknya kira ok la kan.. bagus jugala natijahnya. harap2 x dpt mumtaz pun dapat Mumtaz Jiddan pun jadila kan. kekekeke.
tp kan... pg td gerak hati aku masa wat rph dah rasa lain mcm suda... dlm hati terpikir bila la us zaki nak dtg ni sbb x puas ati dgn markah yg dia bg utk seliaan pertama dulu.eemm.. tp dlm dok pikir2 tu sambil2 aku masak... sempat juga aku masak nasi, lauk, buat mi kari lagi.siap terhidang kat meja sekali bahan2 nya.. kononnya nak mkn la... sekali bila dpt je call us zaki terus xjd mkn.hehehe. tp debarannya kurang la skit nak dbandingkan dgn seliaan kali pertama dulu.alah bisa tegal biasakan. guru pmbimbg pun dah 5x observe. ada lagi 2x lagi. xlama dah nak abes praktikum kejap ja rasa. pepun tima kasih buat zauji sbb sela...lu bg aku tunjuk ajar dan semangat terutamanya dlm penyediaan BBM Multimedia.nak buat powerpoint best2,nak create gambar cantik2. semuanya aku belajar dr dia yang bergelar SUAMI... syukran ya Habibi...:)

No comments: