googlea80fc17dc8c96301 | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Sunday, March 15, 2009

Petang ni aku dok sensorang jer kat rmh. zauji dr pagi td kuar g meeting KBS kat sekolah tp sampai sekarang xblk2 lagi. ada la tu g mana2 dgn Bri. dah pegi berubat plak. sesajer aku boring sensorang menulis la skit apa yang patut. ptg2 ni rehat ajelah kan. pagi td basuh baju, sental tandas, kemas dapo. memasak. xtau dah nak masak apapun. tp jadi jugak masakan aku tp yelah masak yg tah apa2.xkisah la kan tu semua rezki Minallah. dah masak xmkn lagi pun. kenyang apa xtau lah pd hal xmkn2 lagi dari pagi. dok sorang kot jd xselera nak mkn. Sekarang ni cuti sekolah seminggu.best dpt cuti dpt buat keja yg xsetle. apatah lagi dapat juga memanjakan diri dengan lulur ke wat facial ke. buat sendiri ajelah. segar badan rasa. cuti2 cenggini lah dapat tgk2 buku.ulangkaji skit ex.... baca kitab2 hadis, tgk2 nahu. dah lama tinggal cuti2 gini ajelah dpt tgk. bukan tak boleh tp aku ni pemalas skit. dah tua pun perangai x ubah2. ma...las jer. apa nk jadi ntah la.. ingatnya cuti ni nak buat mcm2 yg bermanfaat la utk diri sendiri u rmh tangga utk suami.. apa tu yer..?? xkisah lah kan asalkan aku dpt kan berikan yg 1ST CLASS terutamanya buat ZAUJI HABIBI. aku mengharapkan agar Allah menilainya sebagai pahala.

No comments: