googlea80fc17dc8c96301 BBM tajuk Bulan 4 | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Thursday, April 2, 2009

BBM tajuk Bulan 4



Inilah BBM yg aku siapkan utk tajuk ke 4 B.Arab Thn 1 untuk bln 4 ni. fuh! nak ajar 5 benda jer tp BBM dia dasat jg kan.tu xmasuk bhn multimedia lagi. sbenarnya BBM ada yg dah aku siapkan dari thn lps lagi.kira dah guna dr thn lps cuma thn ni tambah2 ajela. tp oklah kan secara peribadinya aku mmg happy ngaja darjah 1.budak2 ni mmg nakal teramatlah nakal tp aku ttp best ngaja. w,pun aku xpernah ckp melayu dlm kelas tp yg amat menggembirakan aku diorang ni faham jg. diorang tau lagi membezakan muannas & muzakkar. w,pun kelas belakang sekali tau jg anta anti, tilmizun tilmizatun. ok latu kan kalau nak bandingkan aku dulu masa darjah 1 walaupun selalu naik pentas amik hadiah dpt no 1 tiap thn pun tp aku xtau sepatah habuk pun b.arab.tp itu lah guru mesti kreatif. bijak tarik minat pelajar. cewah! mcm bagus jer..

No comments: