googlea80fc17dc8c96301 Dah xada kerja :) | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Thursday, May 21, 2009

Dah xada kerja :)

lama x menjenguk blog ni. sejak demam badan terkulai layu bila balik sekolah. apa pun dah xlalu nak buat. bilik gerak gempur pun xberkemas. lantak kau la bilik.. heheheh.
apa nak jadi...

malam ni macam ok skit la.. ada hati nak buka blog ni. lagi plak mlm ni xde ngaja ngaji. nah.. soalan betimbun2 xsusun lagi dah exam sek minggu dpn. pksr tak siap lagi utk bln 4 & 5 nak tinggal g mktab nnti untuk memudahkan diorang isi elaporan. buku xsentuh2 dah 9,10,11 exam kat maktab. apa aku nak jawab? nak kelentong je ke? dah xpnah amik exam kat mesia ni. mseti ssh soklan dia kan..apapun harap2 nya najah la biarpun aku xbaca buku .. hehehehe. apa punya org la. betul la kan aku ni mmg pemalas org nya. ish, tp xbaik.. tu doa sebenarnya.. aku rajin, aku rajin, aku rajin dan rajin, rajin lagi... amin.... :):):)

mlm ni aku terjumpa blog kawan aku masa kat mesir dulu. anak dia dah 3 semua made in mesir. anak dia yg ke3 jantung berlubang. si Aysar namanya. aku doakan moga kwn aku ni ditabahkan hati mereka, dimurahkan rezeki, dan dipermudahkan jalan keluar dari segala permasalahan yang diahadapi. Allahu Yashfika Adik Aysar!
aku xpernah tgk lagi Aysar ni sbb masa aku balik mesia dulu dia xada lagi, cuma kakak n abg dia je sempat lah aku jaga time mak dia g kuliah ker... si Laiyyin n Aulia.

apa nak cerita ar... mata pun dah ngantuk baru 9.30 mlm. biasala mata aku ni kalau jam 9 mlm mcm dah 2,3 pagi. nak tido dah la.. byk pekdah tido awai ni. pg sok segar je mata, hehehe.. bleh caya ker..ok lah..tidoq dulu. tusbihu Alal Khair. salamzz.....

No comments: