googlea80fc17dc8c96301 Selamat Hari Guru | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru

16 Mei semua org akan ingat itu adalah hari Guru. xkira dia pelajar, guru sendiri, tukang kebun sekolah, tukang cuci sekolah atau sapa2 saja yang kejenya di sekolah.

Bagi yang keja sebagai guru mcm kami suami isteri, pun ttp mengingatinya. Selamat hari Guru buat suami ku Ustaz Zahar, buat Ayahanda Ustaz Said di Penang yang juga seorang guru, buat adik ipar aku Cikgu Mahyon di Kelang, dan sdara mara, kawan2 aku yg paling ramai jadi CIKGU. Selamat Hari Guru!

Cuti hari ni.. buat apa yer.. pagi2 g KBS kat SK Putatan, zauji jg turut memberi sumbangan sbg tenaga pengajar. Balik lepak2 kat rumah. Petang zauji cuci kipas, cuci aquarium. Rajin betul dia! kata dia nak balas dendam abes exam. petang ni hajatnya nak mesin rumput tapi ujan plak. pospon pg sok la plak. Pagi2 tadi pun dia juga yang sidai baju...
Syukran Ya Habibi. Ni yang buat adinda sema...kin........ ??? :)

Apapun semoga kehidupan ini sentiasa harmoni,saling tolong menolong, bertambah ikatan kasih sayang, walaupun apa yang dilakukan itu kecil dan ringan tapi jika ianya membahagiakan hati pasangan nilainya tetap jadi besar. Semoga kebahagiaan ini berpanjangan.

No comments: