googlea80fc17dc8c96301 Dari Makmal Komputer IPGM Kent | Blog Perkahwinan

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu

Khidmat Kereta Sewa kota kinababalu
Kereta Sewa Kota Kinabalu. Menyediakan khidmat Kereta Sewa Di Sabah untuk pengunjung-pengunjung dengan lebih selesa dan menyakinkan

Thursday, June 4, 2009

Dari Makmal Komputer IPGM Kent

Salam...
sekarang ni aku kat makmal komputer IP Kent. kelas pengurusan sumber. belajar wat power point, excel... ai... lambat btoi nak abeh kelas. sambil cikgu ckp kat depan dan lagi aku mentenet. hari2 yg dilalui kat cni boring juga, masuk kelas ngadap modul, dgr cikgu potpet2... balik asrama. mmg xbest btoi.. kelas hr2 sampai 10 mlm. hari ahad pun ada kelas. isni kelas sampai mlm. hari selasa dah exam. apa aku nak jawabbb??? :(:(

dalam kesibukan kat kelas.. hari2 mmg tingat sangat org kat rumah... apa la yg habibi buat kat rmh, apa yg dia makan? :( hr2 benda yg sama aku pikir. itula kata org bila RINDU ... tp hari aku aku tau dia nak dtg tgk aku kat cni, sambil ambil baju2 kotor untuk dia basuh :) sekarang ni mmg mengira jam dia nak sampai. mmg RINDU!!

EEMM... br 3 hari aku jd budak hostel rasa macam 3 tahun. mau tidaknya. kat asrama dengan mkn kat cafe hari, tandas asrama kena kongsi dengan bebudak cina dan non muslim, semuanya menuntut penjagaan aurat yg cukup xbest w,pun dok asrama puteri. ye lah nak ke tandas pun kna jg jg aurat kang terserempak dengan amoi2 tu.. payah juga.

ee... mmg xsabar lah nak abes exam, kemudian BTN kat Membakut selama 5 hari, kemudian tercongok dalam dewan dgr sesi2 ceramah KISSM. pastu boleh la merdeka dpt blk rmh. x lagi jd budak asrama. yg sememangnya mengundang rasa rinduu yg amat sgt....:(:(:(:( nak balikkkkk :(:(:(

No comments: